KANCELARIJSKI NAMEŠTAJ

Konferencijske stolice (7)

Kancelarijske stolice (42)

Radni i kompjuterski stolovi (13)

Komode i fiokari (4)

Kancelarijski nameštaj služi da stvori funkcionalan, udobna i organizovan radni prostor.

Najčešće se misli na osnovne komponente poput stolova, stolica, ormara, polica, radnih stolova i dodataka koji pomažu u skladištenju i organizaciji. 

Kancelarijski nameštaj u našoj ponudi

Na našem sajtu možete naći raznovrsna izbor kancelarijskog nameštaja u skladu s vašim potrebama i ukusom. 

Kancelarijski stolovi

Stolovi su osnovni deo svakog kancelarijskog prostora, bilo da se koriste za pojedinačne radne stanice ili konferencijske sale. Kvalitetni kancelarijski stolovi trebaju biti stabilni, izdržljivi i dovoljno veliki za organizaciju svih potrebnih materijala i opreme. 

Kancelarijske stolice

Kancelarijske stolice treba da pruža podršku leđima i omogućava dobar položaj tela prilikom višečasnovno sedenja. Kvalitetne stolice imaju mogućnost podešavanja naslona za ruke i visine radi smanjenja mogućnosti bola u donjem delu leđa. 

Takođe postoje i konferencijske stolice koje su znatno drugačije. Nemaju pogodnosti kao prethodno pomenute, ali njihova namena je za kratke sastanke i nisu predviđene za dugo sedenje. 

Komode i fiokari

Komode i fiokari služe za organizaciju dokumentacije, knjiga i ostalog radnog materijala. Praktičan kancelarijski nameštaj obuhvata ormare sa zaključavanjem radi sigurnosti, kao elemente koji omogućavaju laku dostupnost potrebnim stvarima. Dobro organizovan prostor doprinosi većoj produktivnosti.

Pogledajte našu bogatu ponudu kancelarijskog nameštaja i pronađite savršen za vašu kancelariju i poslovni prostor. Nudimo razne stilove, materijale i boje kako bismo zadovoljili vaše potrebe i želje. 

Ukoliko imate bilo kakva pitanja i nedoumice u vezi sa kupovinom kancelarijskog nameštaja, budite slobodni da nas pozovite +381 26 515 990 ili nam pišite na [email protected]